BASISJAAR NATUURLIJKE GEZONDHEIDSZORG

Voor het behalen van een diploma binnen De Levensschool wordt - meestal - om te beginnen het basisjaar natuurlijke gezondheidszorg gevolgd.

In het programma van dit jaartraject zijn de volgende vakken opgenomen, omdat ze een goede basis vormen voor wie zich wil profileren als hulpverlener:

We raden aan om met dit basisjaar te starten vooraleer je een ander jaartraject volgt, zodat je een logische opbouw volgt en bovendien over de voor sommige vakken noodzakelijke voorkennis van anatomie beschikt.

Het basisjaar natuurlijke gezondheidszorg vormt dan ook - meestal - het eerste jaar voor de opleidingsstudenten van de vierjarige opleiding gezondheidsconsulent en tweejarige opleiding orthomoleculair voedingscoach.

Programma: lesrooster basisjaar natuurlijke gezondheidszorg 2023/2024 (van alle vakken op het lesrooster vind je onder "ons aanbod" in alfabetische volgorde de nodige inhoudelijke informatie).

Lesgeld: 2229 euro

Lesdagendonderdagen telkens van 9.30u tot 16.00u of via e-learning (volledig op eigen tempo)

Leslocatie: Abdij van Tongerlo, Abdijstraat 40, 2260 Tongerlo (adres voor GPS: Geneinde 1, 2260 Westerlo)

Inschrijven: online via de website: https://inschrijven.levensschool.be/login