Erkend door de beroepsvereniging van gezondheidsbegeleiders

De vereniging voor gezondheidsbegeleiders werd opgericht in 1993 en werd als beroepsvereniging bekrachtigd door de Raad van State in het jaar 2003.

De Levensschool is erkend door deze beroepsvereniging voor gezondheidsbegeleiders. Het leerprogramma van De Levensschool werd opgesteld in samenspraak met de toetredingscommissie van de beroepsvereniging. Hierdoor zijn de gezondheidsconsulenten van De Levensschool optimaal voorbereid om tot de vereniging toe te treden.De beroepsvereniging doet aan kwaliteitsbewaking binnen De Levensschool, en heeft de meerderheid in de jury bij de eindwerkverdediging aan het eind van de opleiding.

Voor meer informatie over de beroepsvereniging verwijzen we naar de website: www.gezondheidsbegeleiders.be