ANATOMIE/FYSIOLOGIE, basiskennis voor lessen massage

Om de lessen (deep tissue) massage te kunnen volgen is voorkennis van de anatomie van de spieren en het beenderstelsel gewenst.

We bieden naast de volledige tiendaagse lessenreeks anatomie/fysiologie ook een korte cursus van de anatomie en fysiologie waarin enkel de beenderen en spieren aan bod komen.

Ben je na deze lessen helemaal gebeten door de wonderlijke werking van het menselijk lichaam en wil je er graag alles over weten? Dan schrijf je in voor de hele cursus anatomie/fysiologie (dan wordt het reeds betaalde lesgeld van de eerste twee lessen over beenderen en spieren verrekend).

Inschrijving doe je via onderstaande link en middels een mailtje naar info@levensschool.be.
Na aanmelding per mail krijg je de nodige informatie en links om met de digitale lessen te kunnen starten.

Docent: Rob Vaes

Prijs: 130 euro inclusief lesmateriaal (film en syllabus)

Inschrijving: https://inschrijven.levensschool.be/login