VOEDING: MICRONUTRIENTENLEER

In deze cursus worden uitgebreid de voedingsstoffen voorgesteld die onmisbaar zijn voor een goede gezondheid: vitaminen en bio-actieve stoffen, mineralen en sporenelementen, essentiële omega-6 en omega-3 vetzuren, essentiële aminozuren en enzymen.

Van elk van deze stoffen worden de belangrijkste functies in het lichaam op een rijtje gezet en worden de mogelijke klachten aangestipt die bij een gebrek ervan kunnen optreden.

Daarnaast wordt er uiteraard aandacht geschonken aan de voedingsbronnen van deze micronutriënten, om via een gezonde voeding tekorten zoveel mogelijk te vermijden.

DATA:
donderdag 5, 12 en 19 oktober 2023
OF
zaterdag 7, 14 en 21 oktober 2023
(je kiest voor één van beide lesdagen: donderdag óf zaterdag)

Deze lessenreeks is ook digitaal, geheel op eigen tempo te volgen. Stuur na je inschrijving&betaling een mail naar info@levensschool.be en ontvang de link naar de lessen zodat je kunt starten wanneer je wenst (je ontvangt dan ook info over het cursusboek en de prijs hiervan).

LESTIJDEN:
9.30u tot 16.00u (middagpauze van 12u15 tot 13u15)

DOCENT:
Dr Geert Verhelst