THEMADAGEN: ORTHOMOLECULAIRE PREVENTIE VAN - EN ONDERSTEUNING BIJ - KANKER

Samen met hart- en vaatziekten vormt kanker de belangrijkste doodsoorzaak in de westerse wereld. Hoewel de opsporing, diagnose en behandelingsmogelijkheden in de reguliere geneeskunde de laatste decennia erop vooruit zijn gegaan, is er nauwelijks van een kentering ten gunste te spreken.

Hoe kijkt de complementaire gezondheidszorg tegen kanker aan en op welke manier spelen de mitochondriën daarin een cruciale rol? Hoe helpt een gezonde voeding kanker te voorkomen en wat zijn de belangrijkste voedingscomponenten die daarbij een rol spelen? Wat zijn in de westerse voeding de belangrijkste boosdoeners die mee aan de basis kunnen liggen van kanker en waarom is specifiek suiker hierbij sterk te vermijden? Welke kruiden en voedingssupplementen helpen kankercellen afremmen en op welke mechanismen berust hun werking?

Tijdens tijden themadagen wordt op deze en vele andere vragen een helder antwoord geformuleerd.

Docent:
Dr Geert Verhelst

Data:
Donderdag 18 en 25 januari (online via Zoom)
OF
Zaterdag 20 en 27 januari (online via Zoom)
Ben je een dag verhinderd om de les live mee te volgen? Je krijgt nadien een link met wachtwoord om de replay te bekijken.
OF
Online: je kunt er ook voor kiezen om de lessen online te volgen op eigen tempo, wanneer je wenst (middels opnamen).
Je kiest dan bij inschrijving voor de optie e-learning, stuur na je inschrijving & betaling van het lesgeld een mailtje naar info@levensschool.be om de link met je wachtwoord op te vragen.

Lesgeld:

Cursusboek:
37 euro incl verzendkosten (te bestellen per mail info@levensschool.be)

Inschrijving:
Via de website (knop inschrijven):
Na je registratie kun je inschrijven. Kies voor de optie "korte cursus" en vervolgens voor "themadagen orthomoleculaire ondersteuning bij kanker" op donderdag of zaterdag of voor de optie e-learning. Na betaling van het lesgeld ontvang je een bevestiging van je inschrijving per mail. Wil je de lessen online volgen? Stuur een mail naar info@levensschool.be zodat we je de logingegevens kunnen bezorgen.

Deze themadagen vormen onderdeel van het vak orthomoleculaire leer binnen onze opleiding tot orthomoleculair voedingscoach.
Andere boeiende thema’s in de orthomoleculaire preventie en ondersteuning bij:

• immuniteit
  • diabetes
  • immuniteit
  • stress & burn out
  • depressiviteit
  • maag, darmen en lever
  • schildklierproblemen
  • artrose
  • gewrichtsklachten en osteoporose
  • menopauzale klachten – pms – borstkanker
  • benigne prostaathypertrofie – prostkaatkanker