Sylvie Brown

Toeval bestaat niet..

Na mijn bevalling onder hypnose van ons Eline in 2005, had ik van één van de nichtjes van mijn man een persoonlijk geschenk gekregen. Een cadeaubon deep tissue massage van een gezondheidsbegeleider uit Brasschaat.

Nu begrijpen jullie wel dat daar niet meteen gebruik van gemaakt had, ik had mijn handen vol met ons klein geluk J

Maar toen ons Eline ongeveer 8 maanden was, besloot ik toch om een afspraak te maken en mijn massage in ontvangst te nemen. Ik was laaiend enthousiast van de massage en nadien vertelde zij me hoe zij tot het beroep van gezondheidsbegeleider gekomen was en toen gaf ze me een flyer van de Levensschool.

Een week later stond ik bij de bakker en daar lagen exemplaren van een magazine “natuurlijk gezond” en naam het mee naar huis. Daar stond een heel artikel in over de….Levensschool en dus werd ik nog enthousiaster!

Mijn interesse was nu volledig gewekt en dus besloot ik met gans het kroost een uitstapje te maken naar de opendeurdag van de Levensschool. Het gevolg was dat ik daar zulke leuke gesprekken gevoerd had met onder andere Leon Cools, Ludo Slaets en Bob De Backer dat ik daar ter plekke besloten had me in te schrijven (2006).

In mijn derde jaar (april 2009) was ik al zo in the flow dat ik besloten had al mijn gezondheidspraktijk op te richten van thuis uit met de kennis die ik ondertussen al opgedaan had. Op de Levensschool les volgen is een ware verrijking voor lichaam en geest, de kennis heb ik doorleefd en gevoeld en door de ervaring is het wijsheid geworden.

Nu ben ik ondertussen al vier jaar bezig met mijn gezondheidscentrum/wellnessresort en heb al een ruim klantenbestand opgebouwd. Mijn visie is holistisch geïnspireerd en ik ontvang iedereen met een open mind en een open hart.

Ik ben dan misschien wel al afgestudeerd, maar ik “student for life” aan de Levensschool J

Namasté

Sylvie Brown