Nathalie Verhulst

Hallo Rob,

Ik behoor bij de pioniers van de opleiding.
Bij de eerste (levens)les die we van jou kregen hingen we allemaal aan je lippen.
Voor velen van ons was dit een nieuwe wereld die open ging of waren we eindelijk op ons pad terecht gekomen?
Onmiddelijk hadden we dan ook hoge verwachtingen van de hele opleiding ... op een paar kleine beginnersfoutjes zijn deze voor mij ruimschoots ingelost!
De holistische benadering, het werken met respect en liefde voor de mens... dat was de basis.

4 Jaar lang hebben we ook intens aan onszelf gewerkt.

In het voorlaatste jaar startte ik met een eigen praktijk als voedingsconsulent, na de opleiding werd mijn werkvlak nog groter als gezondheidsbegeleider. Drie jaar later heb ik een goedlopende praktijk waar ik veel voldoening en levensvreugde uithaal. Vaak krijg ik een bloemetje of een lieve mail als bedanking voor de geboden behandelingen (voedingsadvies, voetrefexologie, dieptemassage en bachbloesems). Soms kan ik de klant een stukje verder op weg helpen waar er eerst geen verbetering of oplossing mogelijk was

Dit mailtje kreeg ik vorige week bij een klant voor dieptemassage:

Hallo Nathalie
Ik wil je toch eens laten weten dat de behandeling van gisteren geslaagd
is. Net als die vele andere trouwens.
Je hebt werkelijk ́gouden` handen! Het doet pijn op het moment zelf (goud is ook hard hé) maar achteraf voel ik toch een serieus verschil.
Het doet me ook goed dat je bekommerd bent om de mens zelf en niet alleen op jouw werkterrein.
Ook al is een massage geen lachertje toch kijk ik er elke keer weer naar
uit om te komen.
van harte bedankt!!!
tot een volgende keer
Katrien

Iets betekenen in het leven van iemand anders ... is zo dankbaar.
Volgens mij, Rob, zijn jullie er echt wel geslaagd in de doelstelling van De Levensschool.

Bij deze wil ik jou en ook alle docenten bedanken voor de bijdrage (groot of klein) tot wie ik nu geworden ben.

Bedankt! Nathalie Verhulst

Praktijk voor Natuurlijke Gezondheidsbegeleiding Nathalie Verhulst