Martine De Henau

Titel van je verhaal: De Levensschool maakt dromen waar!

Waarom studeer je aan De Levensschool: Door familiale omstandigheden kon ik na mijn humaniora geen geneeskunde studeren. De droom bleef echter aanwezig, maar werd toegedekt door een huwelijk, kinderen, drukke bedrijvigheden, een levensbedreigende ziekte en een scheiding. Terug op eigen benen staan, maakte mijn droom opnieuw wakker. Ik volgde een driejarige cursus psycho-energetica. Een nieuwe wereld opende zich. Naast het intuïtieve voelen verlangde ik naar kennis. De Levensschool bood mij een programma, die mijn jeugddroom gestalte gaf.

Wat heb je er geleerd?: Met grote dankbaarheid kijk ik terug naar de vierjarige opleiding. Gezondheid hangt af van zoveel factoren. Het inzicht en de tools werden ons gegeven door gedreven en gedegen docenten zowel artsen als therapeuten. De lessen waren een innerlijk feest voor mijn brein. Na de opleiding startte ik in 2006 mijn Mar-gezondheidspraktijk op in Lier. Ik sta bewuster in het leven. De gehele mens staat voor mij centraal. Innig blij hem te mogen bij staan.

Wat wil je doorgeven?: Ik wil mensen inspireren om bewust in het leven te staan. Aandacht te hebben voor hun gezondheid. Kritisch, maar ook edelmoedig te kijken naar wat het leven hen te bieden heeft.