Lees meer over.... Bachbloesemremedies

Als je je wil verdiepen in de Bachbloesemremedies omdat je hiermee beroepsactiviteiten wenst uit te bouwen dan is het aangewezen om een aantal ondersteunende vakken te volgen die je nodig hebt om als hulpverlener te werken.

Wij zijn van mening dat een grondige basiskennis essentieel is om als hulpverlener de gewenste kwaliteit over te brengen.

De lessen Bachbloesemremedies kaderen in de volgende jaartrajecten en korte opleidingen binnen onze school:

• Bachcoach
    Als je dit jaartraject hebt afgerond ontvang je het diploma van Bachcoach. Hier ligt het accent vanzelfsprekend vooral op Bachbloesemremedies. Alle informatie vind je onder “ons aanbod”, onder jaartrajecten en korte opleidingen: jaartraject Bachcoach.

• Lifecoach
    Dit jaartraject is bedoeld voor mensen die vooral geïnteresseerd zijn in het aspect van bewustzijnsverruiming. Zoals voor alle jaartrajecten (behalve Bachcoach, dat is een opleiding van 1 jaar) geldt hier dat je, om het diploma van lifecoach te behalen, je tevens het jaartraject basisjaar natuurlijke gezondheidszorg volgt. Dit is dus een tweejarige opleiding.
    Alle informatie van de jaartrajecten lifecoach en basisjaar natuurlijke gezondheidszorg vind je onder “ons aanbod”, onder jaartrajecten en korte opleidingen.

• Gezondheidsconsulent
    De lessen Bachbloesemremedies vormen tot slot ook onderdeel van het vierde jaar van de vierjarige opleiding tot gezondheidsconsulent.
    Alle informatie vind je onder “ons aanbod”, onder opleidingen.
    Deze opleiding is vooral bedoeld voor mensen met beroepsdoelstellingen die in de natuurlijke gezondheidszorg en leefstijl hun (zelfstandige) activiteiten willen uitbouwen. De Bachbloesemremedies vormen het onmisbare stukje in het bewustzijnsverrijkingsjaar. Studenten die deze vierjarige opleiding afronden kunnen als professional in de natuurlijke gezondheidszorg aan de slag en aansluiten bij de beroepsvereniging van gezondheidsbegeleiders VGB (informatie vind je via www.gezondheidsbegeleiders.be).