JAARTRAJECT BODYCOACH

Ben jij vooral geïnteresserd in lichaamswerk zoals massages?

Tijdens dit jaartraject komen de volgende vakken aan bod:

Het jaartraject bodycoach is bedoeld voor mensen die hun beroepsactiviteiten in de gezondheidszorg willen uitbreiden, maar ook voor mensen die deze vakken uit persoonlijke interesse en toepassing willen beheersen en niet per se beroepsdoelstellingen hebben.

Na het afronden van elk vak kun je een vormingsattest downloaden, na het afronden van het jaartraject kun je een getuigschrift bekomen.

Heb je nog geen vooropleiding in de gezondheidszorg maar wil jij ook als bodycoach aan de slag? Dan volg je eerst het basisjaar natuurlijke gezondheidszorg
In dit geval doorloop je ook 100 uren praktijkstage.
Na afronding van de beide jaartrajecten en de praktijkstage kun je dan het diploma van bodycoach bekomen.

Programma: lesrooster jaartraject bodycoach 2023/2024 (van alle vakken op het lesrooster vind je onder "ons aanbod" in alfabetische volgorde de nodige inhoudelijke informatie)

Lesgeld: 2229 euro

Lesdagen: donderdagen telkens van 9.30u tot 16.00u

Leslocatie: Abdij van Tongerlo, Abdijstraat 40, 2260 Tongerlo (adres voor GPS: Geneinde 1, 2260 Westerlo)

Inschrijven: online via de website: https://inschrijven.levensschool.be/login

Het jaartraject bodycoach vormt net als alle andere jaartrajecten een onderdeel van onze vierjarige opleiding tot gezondheidsconsulent.
Je kunt dus na dit jaartraject de andere trajecten volgen als je het diploma van gezondheidsconsulent wilt behalen.