Getuigenis Bob de Backer

Toen drie jaar geleden de cursus Homeopathie voor zelfhulp aangeboden werd heb ik geen seconde getwijfeld om me hiervoor in te schrijven.

Wat een belevenis !

De docent Dr Fons Vanden Berghe heeft me kunnen besmetten met zijn passie voor homeopathie.

Tijdens de lessen werd de theorie evenwichtig afgewisseld met de praktijk. Ik begon het stilaan in de vingers te krijgen !

En zo is het gelukt zeer goede resultaten te bereiken bij het toedienen van de juiste middelen voor mijn familieleden en mezelf.

En niet te vergeten voor mijn hond die nu al twee jaar geen epileptische aanvallen meer gehad heeft sedert het krijgen van de juiste homeopathische korrels.

Dank u Fons, dank u Levenschool.

Bob De Backer