Extra informatie anatomie

De lessen anatomie zijn op basis van e-learning.

Het gaat om zestien lessen, hetgeen overeenkomt met tien lesdagen.

Hiervan zijn er twee contactdagen op school. De overige acht lesdagen zijn online.

Voor de start van de lessenreeks krijg je per mail de nodige uitleg met daarbij de link naar het online platform, met jouw persoonlijke wachtwoord om de lessen te kunnen bekijken.

·      Eerst volg je de online lessen: dit zijn opnamen waarbij je het cursusboek gebruikt als leidraad.

Dit zijn dus geen live webinars maar opgenomen lessen die je bekijkt wanneer dat voor jou past.

·      Vervolgens beantwoord je middels een e-learningmodule een reeks vragen, waarbij je gebruik mag maken van het handboek en de cursus.
       Deze e-learningmodule functioneert als jouw persoonlijke coach:

o   Leerstof die je beheerst wordt niet meer bevraagd

o   Vragen waarbij je nog fouten maakt blijven terugkeren totdat de leerstof gekend is

o   Als je het hele programma doorlopen hebt dan beheers je dus de gehele leerstof.

·      Op school leg je nog in twee delen examen af; nadat je met succes de lessenreeks hebt afgerond kun je je vormingsattest downloaden.