Evelien De Wit

Op het moment van schrijven ben ik mijn 4een laatste jaar aan de Levensschool aan het afronden.
In eerste instantie heb ik voor deze school gekozen omdat er tijd werd gemaakt om naar mijn vragen te luisteren alsook voor de prachtige locatie in de abdij en het professionele docententeam.
De afgelopen 4 jaar heb ik me rijkelijk mogen voeden met heel wat boeiende en waardevolle informatie over de diversiteit in de natuurlijke gezondheidszorg. De uitnodiging vanaf het begin van de opleiding om kritisch om te gaan bij alle informatie, zowel regulier als natuurlijk, heeft heel wat teweeg gebracht bij mezelf. Dit maakt dat ik nu met een meer open en mildere blik het ruime aanbod in onze maatschappij kan waarnemen.
De Levensschool is een belangrijke schakel in mijn leven, niet alleen voor de kennis van de voorbije 4 jaar maar ook voor de kans en de ruimte dat er is om een groeiproces in mijn persoon-zijn te mogen ervaren.
Het is fijn om elke week te kunnen carpoolen, verbinding te maken met andere studenten, elkaar te mogen zien groeien doorheen die 4 jaar, in de studentenraad mijn creativiteit en leiderschap te mogen geleefd hebben, en zoveel meer!
Ik heb heel wat schoonheid mogen zien en voelen bij anderen en mezelf en daar ben ik heel dankbaar om.
In mijn laatste jaar heb ik mijn praktijk naar de natuurlijke gezondheidszorg uitgebreid en het maakt me blij en dankbaar om werk te mogen doen waar ik goed in ben en dat ik graag doe!

Evelien De Wit
4 maart 2015