THEMADAG: ORTHOMOLECULAIRE AANPAK VAN ANTI-AGING

ORTHOMOLECULAIRE TIPS IN DE ANTI-AGING

De laatste decennia is de levensduur van de mens gestaag toegenomen, dankzij een geneeskunde die over steeds meer diagnostische, technische en therapeutische mogelijkheden beschikt.

Helaas zien we dat deze toename in levenskwantiteit helemaal niet gepaard gaat met een toename in levenskwaliteit. Integendeel, steeds meer mensen lijden al vroeg in het leven aan ernstige degeneratieve ziekten zoals diabetes, multiple sclerose, de ziekte van Parkinson, kanker en dementie of vertonen al te vroegtijdig aftakelende ouderdomsverschijnselen.

Wat zijn de belangrijkste mechanismen die het verouderingsproces verklaren? Wat zijn de belangrijkste maatregelen qua levensstijl, voeding, supplementen en kruiden die we kunnen nemen om "langer jong en korter oud" te zijn? Op deze themadag worden de nuttigste tips hiervoor op een rijtje gezet.

Docent:
Dr Geert Verhelst

Datum:
De les wordt online (Zoom) gegeven op:
Donderdag 13 juni 2024
OF
Zaterdag 15 juni 2024
Ben je die dag verhinderd om de les live mee te volgen? Je krijgt nadien een link met wachtwoord om de replay te bekijken.
OF
Online: je kunt er ook voor kiezen om de lessen
online te volgen op eigen tempo, wanneer je wenst (middels opnamen).
Je kiest dan bij inschrijving voor de optie e-learning, stuur na je inschrijving & betaling van het lesgeld een mailtje naar info@levensschool.be om de link met je wachtwoord op te vragen.

Lesuren:
Van 9.30u tot 16u

Lesgeld:

Cursusboek:
De prijs van het cursusboek bedraagt 23 euro; je kunt dit op school voor aanvang van de les aankopen. Volg je online les? Bestel het via mail (info@levensschool.be), we sturen het je toe per post (31 euro inclusief verzendkosten).

Inschrijving:
Via de website (knop inschrijven):
Na je registratie kun je inschrijven. Kies voor de optie "korte cursus" en vervolgens voor "themadag anti-aging" op donderdag of zaterdag of e-learning. Na betaling van het lesgeld ontvang je een bevestiging van je inschrijving per mail en de betalingsinstructies.

De themadag over anti-aging vormt onderdeel van het vak orthomoleculaire leer binnen onze opleiding tot orthomoleculair voedingscoach.
Andere boeiende thema’s in de orthomoleculaire preventie en ondersteuning:

• hart-/vaatziekten
  • kanker
  • diabetes
  • immuniteit
  • maag/darmen/lever
  • stress & burn out, depressiviteit
  • schildklierproblemen
  • artrose