Studiekosten opleiding voedingsconsulent

• Lesgeld: totaal: 1700 euro per schooljaar (verzekering inbegrepen).
  • Je kunt gebruik maken van opleidingscheques voor werknemers.
  • Als je gebruik maakt van de kmo-portefeuille betaalt de Vlaamse Overheid een deel van het lesgeld (30 tot 40%, afhankelijk van de grootte van je kmo) (enkel voor zelfstandigen).
  • Hiervan wordt bij inschrijving minimaal 500 euro voldaan.
  • De rest wordt vóór 15 augustus contant of per overschrijving betaald (op rekeningnummer  BE56 9796 2609 4888)  van De Levensschool, met vermelding van je naam en “opleiding voedingsconsulent”.
  • Studieboeken zijn niet inbegrepen. Hiervoor wordt gemiddeld 250 euro per schooljaar voorzien.
  • Bij annulering of stopzetting van de opleiding wordt het lesgeld niet terugbetaald. Mits schriftelijke verwittiging vóór 1 januari ontvangt de student op aanvraag een ‘waardebon korte cursussen' voor ½ van het betaalde lesgeld met een geldigheidsduur van 2 jaar vanaf de uitgiftedatum.

De Levensschool is een vereniging zonder winstoogmerk. Ze is voor haar werking volledig afhankelijk van het lesgeld. De studiekosten zijn zo laag mogelijk gehouden. Toch hebben we bewust gekozen voor kwaliteit, en enkel kwaliteitsdocenten aangetrokken. We zijn van mening dat enkel kwalitatieve opleidingen op termijn overeind zullen blijven.