Leon Cools

Leon Cools °1958 was jarenlang de enthousiaste uitbater van een natuurvoedingswinkel en is zich daarom erg gaan verdiepen in wat voeding kan doen voor de gezondheid.

Hij volgde een herboristenopleiding en de vierjarige opleiding aan De Levensschool en is bestuurslid van de beroepsvereniging voor gezondheidsbegeleiders.

Hij heeft in zijn zoektocht naar zingeving en spiritualiteit veel gehad aan meditatie en Advaita, zonder ergens een absolute aanhanger van te worden. Hij geeft voordrachten over 'stress', over 'cholesterol', en 'heldere kop, heldere emoties'. Al enkele jaren heeft hij een eigen praktijk als gezondheidsbegeleider met een grote passie voor voetreflexologie.

Sinds 2011 is hij docent bij De Levensschool waar hij de lessen "kennismaking met bekende voedingssystemen" en "voetreflexologie" geeft.

CV Leon Cools