Enkele getuigenissen van studenten

http://www.studentenlevensschool.be: hier vind je de verhalen van studenten waarom ze voor De Levensschool hebben gekozen en wat het hen tot nu toe gebracht heeft.

Martine Prenen volgde de vierjarige opleiding tot gezondheidsconsulent aan De Levensschool omdat ze zich geroepen voelde om het grote publiek te informeren over diverse gezondheidsonderwerpen. Omdat zij een bekend media figuur is, is zij uitstekend geplaatst om dit grote publiek te bereiken. Haar eerste boek met allerhande tips voor een gezonder, vitaler en gelukkiger leven verscheen op 8 september 2011. Klik voor een woordje van Martine zelf op volgende link Martine Prenen.pdf. Klik hier voor de voorstelling van haar tweede boek Easy, Healthy, Fast.

Dagmar Cox: Dagmar Cox.pdf

Leon Cools: Leon Cools.pdf