Dr. Fons Vanden Berghe

Dokter Fons Vanden Berghe is geboren op 4 april 1948 te Roeselare als zoon van een oogarts. Hij studeerde zelf af als arts in 1976 (Leuven) en heeft daarna 10 jaar als huisarts in een groepspraktijk gewerkt in Genk.

Fons heeft bij Dr. Geukens de driejarige opleiding klassieke homeopathie voltooid waarna hij zelf het homeopatisch centrum Vanden Berghe te Genk in 1988 opgericht heeft. Hij heeft zelf verschillende klassieke homeopaten opgeleid en is schrijver van de hele reeks homeopatische seminarieverslagen van Dr. Vassilis Ghegas. Tevens heeft hij het boek "The Science of Homeopathy" van George Vithoulkas vertaald.

Hij was verbonden aan homeopathische scholen in Vlaanderen (VSU) en Nederland (SHO) (Meer info op www.homeopatischcentrumvandenberghe.be)

Hij is docent homeopathie bij De Levensschool sinds 2015

CV Fons Vanden Berghe